Kinderen zijn het doelwit NU in het COVID experiment.

 

Kinderen vanaf 12 jaar wordt op geexperimenteert.


Mondkapjes en nu vaccinaties.


Vaccines die zich tot in 2023 in de experimentele trailfase 3 bevinden.


Daar bestaat geen informed consent voor.


Het kind is uitdrukkelijk uitgesloten in experimenten.


Omdat het niet kan instaan voor de consequenties.
Nog enig gezag hebbend ouder die een dergelijke beslissing kan nemen.



Waarbij de consequenties tot in hun volwassenheid kan door lijden.


Dit is een oorlogsmisdaad, 

waar de doodstraf voor staat.


Als beleidsmaker, Leidinggevende, sturing gevende en Handhaver en uitvoerenden van de vaccinatie. ALLEMAAL!


Getekend: Alexander Groenheide




Ook het experimenteren op Virussen om daarmee de dodelijkheid te vergroten, mag diepgaand naar gekeken worden.

En het is afblijven van de sleutel van het leven. Afblijven van het DNA.

Je hebt een paradijs gekregen, en nam de appel die lekker ruikt, maar je vergiftigt. Niet meer dan dat. VERGIFTIGT door je te laten verleiden. Wordt dat lijden. Zul jij werken en jij mag naar het beloofde land. Tis niet anders vriend. Het staat in het WOORD. Die uit mij komt en door miljoenen wordt uitgesproken. Wij verbonden in de ziel van de (heilige) geest, de geest van de liefde of die van God wie niet zonder Koning kan.

Reacties

  1. ps. dit is het woord van een mens, waarvan ik er op vertrouw, sinds kort pas, trouwens, in elkaar. En zo ook de dag door ga. Ik kan de gavaccineerde niet veel meer vertellen. Als alleen, we zullen ze vervolgen en zij gaan naar de HELL. Ook als het jou het leven kost.
    Ik zal voor je bidden, je beschermd zult zijn, na je leven. Jij bent alleen oer dom en misleidt door verkeerde vrienden. Tot aan het spuitje heb ik voor je gevochten. Daarna laat ik je los. En neem ik afstand. God mij helpt daar mee om te kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten